Ny løsning fra CA Technologies gør det nemmere at levere nye tjenesteydelser

ca-technologiesCA Process Automation 4 gør det nemmere for virksomheder at levere nye tjenesteydelser, alt sammen sker ved at simplificere design, implementering og administration af virksomhedens it-drift

“CA Process Automation 4 gør det muligt for virksomheder kontinuerligt at levere nye tjenesteydelser baseret på et forenklet design, hurtigere implementering og bedre administration af it-driften” siger Mike Sargent, general manager, Enterprise Management, CA Technologies.

“Netop dette er vigtigt for de af vores kunder, der ønsker at bringe nye tjenesteydelser af høj kvalitet hurtigere på markedet, og som også ønsker at sikre deres resultater i forhold til de mest krævende Service Level Agreements,” fortsætter han.

Ved at gøre processen mere robust og hurtigere at implementere, gør CA Process Automation det muligt for kunder at forbedre tjenesteydelser med hele 90 procent, forbedre hastigheden for provision af infrastruktur med hele 85 procent og reducere den tid det tager at udgive en applikation med op til 73 procent.

Derudover understøtter CA Process Automation it-afdelingens arbejde, når de indfører cloud infrastrukturer for at sikre, at deres forretningsmæssige mål kan nås til tiden, indenfor budgettet og med et passende serviceniveau i forhold til sikkerhed, tilgængelighed og ydeevne.

“Cloud infrastrukturer er mest værdifulde, når de reducerer omkostningsstrukturen ved it, sætter skub i virksomheden service og forbedrer kvaliteten af tjenesteydelserne. CA Process Automation understøtter alle disse mål,” siger Mike Sargent.

“Når dette kombineres med en indbygget understøttelse af CA Service Catalog, kan kunder opnå øget fleksibilitet, hurtigere provision og reducere deres risiko. På den måde får virksomhederne muligt at bruge mere tid på at udvikle nye tjenesteydelser i tråd med en overbevisende it strategi.”

CA Process Automation er designet til at integrere infrastruktur, overvågningsværktøjer og it services hurtigt og løsningen kan automatisere de diagnostiske aktiviteter, så it-medarbejdere har de nødvendige data, når og hvor de har brug for det. Løsningen kan også automatisere oprydningsaktiviteter, hjælpe personalet med at holde fokus på arbejde, der fremdriver virksomhedsværdi, så de ikke bliver distraheret af arbejde, der kun gør lidt mere end at opretholde et minimum af kvalitetsstandarder.

www.ca.com

Pressekontakt
Nils Petersen
45 47 41 41

CA Technologies
Borupvang 5 B
2750 Ballerup
Danmark

Bogmærk Permalink.

Lukket for kommentarer.